Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Виставка2009  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Поиск

ЗберегтиЗберегти

С П И С О К

матеріалів, які  представлені

на виставці „Сучасна освіта в Україні – 2009”

 

  1.  Пильник О.О. Розвиток органічного світу. 11 клас: Електронний засіб навчального призначення. – Біла Церква, 2009 рік. -  11 с.

    Представлено теоретичний матеріал, розроблено унаочненість у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та запропоновано тести для перевірки знань учнів з тем :„Основи еволюційного вчення”, „Історичний розвиток і різноманітність органічного світу”.

   Адресовано вчителям біології та учням 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

 2.  Литвин А.В.  Комп’ютерні ігрові програми  на заняттях з англійської мови: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  43 с.

   В навчально-методичному посібнику представлено  теоретичні та практичні матеріали щодо використання комп’ютерних ігрових програм на заняттях з англійської мови. Подано методичні розробки уроків для учнів 2-4 класів з використанням мультимедійних технологій.

   Адресовано  вчителям англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів.

3.  Коломієць Т.В., Саражинська Н.А. Мультимедійний супровід уроків образотворчого мистецтва, в 7 класах загальноосвітніх шкіл: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 78 с.

   Представлено конспекти уроків із навчального курсу образотворчого мистецтва у яких розкрито основний зміст уроку та мультимедійний супровід у вигляді  24 презентацій, компонентний склад яких доповнює підручник і зображення на паперових носіях.

   Навчально-методичний комплекс призначений безпосередньо для застосування вчителями на уроках та учнями  для закріплення знань.

   Адресовано вчителям образотворчого мистецтва та учням загальноосвітніх навчальних закладів, студентам  гуманітарно-педагогічних коледжів та вищих навчальних закладів.

4.  Муляр Л.В.  Поняття, судження в шкільному курсі логіки: Навчально-методичний посібник. -  Біла Церква, 2009 рік. - 62 с.

   У посібнику висвітлено теоретичний матеріал до курсу  логіки для учнів 5-7 класів спеціалізованих шкіл. Представлено задачі та приклади, подано загальні методи  їх розв’язування, вправи для самостійної роботи, завдання для самоперевірки.

   Адресовано вчителям  математики та інформатики спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням математики, інформаційних технологій.

5.  Бодрик О.О., Журибеда О.А., Мимренко В.В.,Фомін М.Г., Чижевська С.М.,Юрченко І.А. Організація позакласних заходів з інформаційних технологій: Методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  62 с.

   Посібник містить  методичні рекомендації щодо проведення  позакласної роботи  з інформаційних технологій , сценарії ігрових програм, позакласних

заходів та вікторин з інформатики для учнів 5-11 класів.

   Збірник адресовано вчителям та учням загальноосвітніх шкіл та позашкільних дитячих організацій.

6.  Шевченко С.М. Використання методу проектів на уроках історії та інших суспільствознавчих  дисциплін: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 35 с.

   У посібнику розкрито проблему організації проектно-технологічної роботи, подано мотивацію проектного  навчання. Розкрито методику впровадження проектних технологій та алгоритм створення учнівського проекту, зпропоновано коротку характеристику 58 навчальних проектів та наведено приклади організації роботи учнів.

   Адресований учителям історії загальноосвітніх навчальних закладів.

7.  Кітраль  О.А. Особливості проведення інтегрованих уроків з використанням електронних засобів навчання: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  66 с.

   У посібнику розкрито найефективніші методи використання навчально-розвиваючих програм  з  використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

   Представлено розробки інтегрованих уроків з мультимедійним супроводом.

Адресовано вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та студентам гуманітарно-педагогічних коледжів. 

8.  Дем’яненко С.І., Рибак Н.І. Формування життєвих  компетенцій учнів в умовах реалізації виховних завдань школи: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 45 с.

   Навчально-методичний посібник містить  теоретичну частину, яка розкриває питання формування життєвих компетентностей  школярів в умовах особистісно-орієнтованого середовища, проект виховної роботи класу та практичні напрацювання класного керівника.

   Посібник адресовано заступникам директорів з виховної роботи, класним керівникам, учителям загальноосвітніх навчальних закладів. 

9.  Оваденко М.І. Використання методу проектів як важливого аспекту компетентності учнів початкових класів: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  28 с.

   Представлено методичні рекомендації  щодо використання проектних технологій у початковій школі. Вміщено зразки проектів, рекомендованих до реалізації в навчально-виховному  процесі.

   Навчально-методичний посібник адресований вчителям початкових класів, вихователям ГПД загальноосвітніх навчальних закладів.

10.  Самогородська А.Й. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів засобами усної народної творчості: Збірка прислів’їв. – Біла Церква, 2009 рік. -  12 с.

     У збірці представлені прислів’я для  уроків українського читання в 2 класі відповідно до тематичного планування.

    Адресовано вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

11.  Вишневська О.О. Інноваційний підхід до організації самопідготовки в умовах ГПД: Методичні рекомендації. – Біла Церква, 2009 рік. -  18 с.

   У методичних рекомендаціях розкрито питання впровадження інноваційних технологій в організацію самопідготовки в умовах групи продовженого дня.

   Адресовано вихователям груп продовженого дня.

12.  Рибак Н.І., Черноводська Л.В. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи з української мови (в рамках МТП „ПіснеЗнайко”):  Збірник творчих робіт. -  Біла Церква, 2009 рік. -  33 с.

   У збірнику розкрито  питання розвитку творчих  здібностей учнів   через інтегрований підхід до впровадження інноваційних технологій. Вміщено дитячі доробки  у формі віршів та казок.

   Адресовано вчителям початкових класів та вихователям  ГПД загальноосвітніх навчальних закладів.

13. Аркуша Н.М., Олійник Н.В.  Практичний підхід до організації навчально-виховного процесу школи І ступеня: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  29 с.

   У посібнику подано  матеріали щодо  впровадження проектних технологій навчання в школі І ступеня. Подано творчо-індивідуальний та міжпредметний проекти.

  Адресовано вчителям початкових  класів загальноосвітніх навчальних закладів.

14. Міханова В.П. Мандрівник країнами світу. 10 клас: Електронний засіб  навчального призначення. – Біла Церква, 2009 рік. -   15 с.

   У ЕЗНП висвітлено відповідний програмний матеріл для використання на уроках  економічної і соціальної географії світу в 10 класі. Розроблено мультимедійний супровід уроків. Представлено  у вигляді визначень та схем, ілюстрованого матеріалу, відеосюжетів.

   Адресовано вчителям географії та учням 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

15. Костянець Т.П. Формування практичних навичок третьокласників  у процесі творчої роботи над задачами з використанням мультимедійних засобів навчання: Практичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. - 26 с.

   У посібнику представлено види завдань, що  формують  навички розвязування задач та розвивають логічне мислення молодшого школяра.

Розглядаються задачі до підручника М.Богдановича „Математика, 3 клас”, які  доповнені  мультимедійними презентаціями.

   Адресовано вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, студентам гуманітарно-педагогічних коледжів.

16.Саражинська Н.А. Електронні таблиці. Mikrosoft Excel.5 клас: Навчальний посібник . – Біла Церква, 2009 рік. - 31 с.

   У посібнику подано теоретичний матеріал до теми „Електронні таблиці”.

   Адресовано вчителям інформатики та судентам гуманітарно-педагогічних коледжів.

17.  Рибак Н.І., Самогородська А.Й., Кітраль О.А., Янішпольська В.В., Аркуша Н.М., Іщенко Л.С., Костянець Т.П., Олійник Н.В., Яременко О.В., Оваденко М.І., Осадча Н.А., Мітокару Л.В., Саражинська Н.А.: Збірка  сценаріїв виховних заходів для учнів початкових класів. – Біла Церква, 2009 рік. - 101 с.

   До збірки ввійшли  творчі доробки вчителів  початкових класів за трьома напрямками: народознавчі, традиційні шкільні та предметні.

   Адресовано заступникам директорів з виховної роботи, педагогам-організаторам,  вчителям початкових класів загальноосвтніх навчальних закладів та студентам гуманітарно-педагогічних коледжів. 

18.  Дуб Г.М. Українська мова. Морфології. Методичні рекомендації: Електронний засіб навчального призначення. – Біла Церква, 2009 рік. –  22 с.

   У методичних рекомендаціях , запропонованих до ЕЗНП, висвітлено зміст, структуру та особливості використання посібника, у якому теоретичний матеріал із розділу „Морфологія” подано у вигляді блоків – опорних конспектів. У кінці кожної теми вміщено питання для самоконтролю та подані практичні завдання.

   Адресований учителям української мови та літератури, учням 5-12 класів загальноосвітніх навчальний закладів та абітурієнтам.

19.  Яременко О.В., Янішпольська В.В., Осадча Н.А.  Дидактичний матеріал з розвитку мовлення молодших школярів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій: Збірник. – Біла Церква, 2009 рік. -  67 с.

   Збірник  містить дидактичний матеріал із використанням  інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяє  розвитку зв’язного мовлення  школярів та виховує потребу в творчості.

   Адресовано вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

20.  Бодрик О.О. Розвиток життєвих компетентностей учнів  при викладанні курсу  „Технології  роз’язування  економічних задач  у середовищі табличного процесора MS Exsel”: Методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. -  64 с.

   У посібнику розгядаються  методи та шляхи розвитку життєвих компетентностей учнів при викладанні даного курсу. Наведено лабораторний практикум із використанням методу проектів.

   Адресовано вчителям інформатики, економіки та математики загальноосвітніх  навчальних закладів.

21. Мимренко В.В. Практикум з інформатики для 5 класу: Посібник-практикум. Біла Церква, 2009. – 40 с.

    У практикумі представлено 6 інструкцій для проведення інтенсивних практичних занять у комп’ютерних класах відповідно до програми „Інформатика, 5-6 клас”. Наведено теоретичні відомості, що замінюють підручник. Висвітлено найважливішу інформацію, яка відповідає віковим особливостям учнів.

   Адресовано вчителям інформатики загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформаційних технологій.

22. Бодрик О.О. Розв’язування задач з теми „Обчислювальна геометрія”: Методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 60 с.

  Представлено відповідно  теоретичний матеріал,  а також задачі з детальним ровз’язанням, які згруповані за рівнем складності (опорні, середнього рівня та олімпіадні).

   Адресований учителям інформатики, математики та учням загальноосвітніх навчальних закладів.

23. Саражинська Н.А. Стохастика в початковій школі: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 98 с.

  У посібнику розроблена програма даного спецкурсу. Розкрито прийоми розв’язування задач  для вчителів та методи підготовки  до розв’язування для учнів. Подано комбінаторні задачі з розв’язками  й підказками.

  Адресований  вчителям  початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів..

24.  Радченко В.С., Юрченко І.А. Початки інформаційних технологій у шкільному курсі математики. 5,6 клас: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 48 с.

   У посібнику висвітлено питання  значення  комп’ютерної грамотності в підвищенні ефективності навчання  учнів  математиці. Запропоновано методичні підходи до застосування можливостей інформаційної та технічної бази для організації та проведення  навчальної та позанавчальної діяльності. Представлено приклади організації навчальної практики в спеціалізованих школах з поглибленим вивченням інформатики та інформаційних технологій. Подано розробки уроків, вправ, задач, як практичні поради. Адресовано учителям математики спеціалізованих загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням інформаційних технологій, викладачам ліцеїв і гімназій.

25.  Радченко В.С., Калашнікова Г.В., Слуп"ян Л.М. Інформаційно - технологічні та математичні методив шкільному курсі економіки: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква, 2009 рік. – 52 с.

   У посібнику висвітлено питання   комплексного підходу до викладання економіки в шкільному курсі.Представлено розробку методики навчання розв"язування основних економічних задач, наведено приклади їх розвя"зання, систематизовано типи економічних задач на основі використання математичних методів. Запропоновано добірку олімпіадних задач з економіки. Адресовано вчителям економіки, географії, математики, керівникам гуртків та факультативів загальноосвітніх навчальних закладів.











Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020