Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 продовження для батьків  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Поиск

ЗберегтиЗберегти
ЯКІ УМОВИ ПОТРІБНО СТВОРИТИ ВДОМА,
ЩОБ ВИЯВИТИ ЗДІБНОСТІ ДИТИНИ


1. Створіть дитині затишну і безпечну психологічну базу для її пошуків, до якої вона могла б повернутися.
2. Підтримуйте схильність дитини до творчості і виявляйте співчуття до невдач. Уникайте несхвальних оцінок її творчих ідей.
3. Будьте терпимі до дивних ідей, поважайте допитливість, запитання й теорії дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони здаються дивними й абсурд¬ними.
4. Давайте дитині побути самій і дозволяйте, якщо вона того хоче, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може пригальмувати творчість.
5. Допомагайте дитині вчитися будувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її власних поглядах, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з ідеями інших. Таким чином її саму буде цінувати оточення.
6. Допомагайте дитині у задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, любові, поваги до себе й оточення).
7. Виявляйте симпатію до її перших незграбних спроб вислов¬лювати свої ідеї словами і робити їх таким чином зрозумілими оточенню.
8. Знаходьте слова підтримки для нових творчих здобутків дитини, уникайте критики перших спроб — хоч якими невдали¬ми вони були б. Ставтеся до них з теплом: малюк прагне творити не лише для себе, але й для тих, кого любить.
9. Підтримуйте необхідну для творчості атмосферу, допома¬гаючи дитині уникнути суспільного несхвалення.
10. Пам'ятайте: дитина, позбавлена позитивного творчого ви¬ходу, може спрямувати свою енергію у зовсім небажаному на¬прямку.

ТИПОВІ ПОМИЛКИ БАТЬКІВ
 ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ



Переобтяжують дітей заняттями музикою, танцями, малюванням тощо за рахунок ігор та прогулянок;
• сприймають здібності сина чи доньки як засіб реалізації власних уподобань та нереалізованих прагнень і вимагають    від дитини більшого, ніж вона здатна сприйняти, зробити;
• висувають не завжди достовірні гіпотези: скажімо, вважають, що соціально-комунікативні можливості розумово   обдарованої дитини такі ж високі, як і інтелектуальні;
• відводять своєму вундеркінду привілейоване становище в родині, що негативно позначається і на самій дитині, і на її   братах і сестрах;
• невиправдано залучають дитину до вирішення «дорослих» родинних проблем, чим завдають шкоди її емоційному   розвиткові;
• купують надміру інтелектуальні ігри, забуваючи про спортивний інвентар, про необхідність фізкультури;
• не завжди знаходять правильний підхід до дитини, ставлять до неї вимоги, як до дорослої, не вміють досягти   взаєморозуміння, встановити щирі, товариські взаємини.















Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020