Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 правове виховання 4  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

ЗберегтиЗберегти

4. Відеопоказ «конвенція ООН про права дитини» (15 хв.)

Мета: активізувати увагу та підвищити інтерес підлітків до вивчення їхніх прав, формувати навички роботи з ілюстративними матеріалами.

Кожна дитина має право на захист від дитячої праці

Конвенція ООН про права дитини стаття 23: Кожна дитина має право на активну участь у житті суспільства

Історія становлення дитячого фонду UNICEF

5.      Підбиття підсумків (10 хв)

Мета: підбити підсумки тренінгу, закріпити отриману інформацію, знання й навички, створити у групі сприятливу емоційну атмосферу. Провести вихідний моніторинг знань старшокласників про проблему прав дитини. Визначити, чи виріс рівень їх зацікавленості цією проблемою.

Хід вправи

Тренер. Як один із варіантів «емоційної точки» пропоную казку «Сніжинка». Нехай це буде казка натхнення! Отже, слухайте уважно:

- Скажи мені, скільки важить сніжинка? - спитало Мишеня в Голуба.

- Не більше, ніж нічого, - відповів той.

- Тоді я розкажу тобі одну дивну історію, - сказало Мишеня.

Я сидів на ялинковій гілочці, біля самого стовбура, коли почав падати сніг. Це було схоже на безтурботний сон. Щоб якось убити час, я рахував сніжинки, які легенько падали на хвою моєї гілки. Я нарахував приблизно 3741952 сніжинки. Коли впала ще одна, то своєю вагою (не більше, ніж нічого...) зламала гілку». Розказавши цю історію, Мишенятко зникло. А Голуб подумав: «Напевно, для того, щоб настав мир у цьому світі, не вистачає голосу всього однієї людини».

Можливо, діти, саме вашого голосу не вистачає, щоб захистити права тих, хто має в цьому велику потребу.

6.      Вправа «ПОСМІШКА ПО КОЛУ» (5 хв.)

 Мета: підсумувати отримані знання.

Хід вправи

Підлітки стають у коло, беруться за руки і передають «посмішку по колу»: кожен підліток повертається до свого сусіда справа чи зліва і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той робить так само, повертаючись до наступ­ного учасника і т.д.

Можна також «узяти посмішку» в долоні й передавати її по колу «з рук у руки».

Тренер цікавиться враженнями підлітків від занять та пропонує учасникам відповісти на поставлені запитання.

Запитання для обговорення

      Які знання ви отримали?

      Чи потрібні ці знання людині в повсякденному житті?

      Яка мета цієї теми?

                                                    












Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020