Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Освітні технології  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Поиск

ЗберегтиЗберегти




Педагогічна ідея - це повітря, у якому розправляє крила

педагогічна творчість

В. Сухомлинський

 

 

Основні групи педагогічних технологій

Групи 

Педагогічні технології

Традиційні педагогічні технології

Пояснювально-ілюстративна- пізнавальна діяльність носить репродуктивний характер: учитель передає «готові» знання із застосуванням ілюстрацій

 

Проблемне навчання- носить розвиваючий характер, формує творче мислення та навички наукового пошуку

 

Програмоване навчання- навчальний матеріал подається невеликими частинами,що легко засвоюються

 

Диференційоване навчання- спеціально організована навчально-пізнавальна діяльність, яка враховує вікові та індивідуальні особливості учнів

Інноваційні технології навчання

Особистісно-орієнтована – зосереджене на особистість дитини, розвитку її самобутності, самоцінності

 Групова – забезпечує можливості для співпраці, налагодження міжособистісних стосунків, спільного пізнання навколишнього світу

Технологія розвивального навчання – спрямована на розвиток дитини як суб’єкта особистої діяльності, забезпечує розвиток пізнавальних можливостей школяра

 Технологія формування творчої особистості – передбачає впровадження в процес навчання елементів творчості шляхом підбору творчих завдань, ігрових моментів

 Технологія навчання як дослідження – передбачає використання в навчальній діяльності дослідницьких прийомів та методів з метою формування активної, компетентної, творчої особистості

 Модульно-рейтингова – полягає в послідовному засвоєнні навчального матеріалу певними, цілісними, логічно впорядкованими частинами

Технологія інтерактивного навчання – передбачає створення комфортних умов навчання, за яких  кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається в постійній взаємодії всіх учасників

Нові інформаційні технології – ґрунтуються на використанні новітніх електронних засобів,підготовці учнів до повноцінної діяльності в умовах інформаційного суспільства

Проектна технологія -  відображає реалізацію особистісно орієнтованого підходу в освіті і сприяє формуванню вміння адаптуватися до швидкозмінних умов життя людини постіндустріального суспільства

 












Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020