Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Матеріально - технічне оснащення  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Поиск

ЗберегтиЗберегти

Для  сучасної школи потрібні висококваліфіковані вчителі, які постійно шукають і знаходять найбільш ефективні шляхи й засоби вирішення завдань навчання, виховання, розвитку учнів, підготовки їх до життя. Вирішення цих завдань потребує пошуків творчих шляхів удосконалення всіх ділянок методичної роботи, систематичного озброєння вчителів міцними й глибокими знаннями, підвищення ефективності їхньої праці.

     Основною метою діяльності методичного кабінету закладу є створення інформаційно-методичної бази для вчителів, удосконалення їхньої професійної кваліфікації та самоосвіти.

Завдання діяльності методичного кабінету

1. Забезпечення інформаційної підтримки діяльності структурних підрозділів методичної служби школи.

2. Створення банку даних програмно-методичної, нормативно-правової, науково-технічної інформації.

3. Надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам.

4. Координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності й вдосконалення фахової підготовки вчителів.

5. Задоволення запитів, потреб учителів в інформації професійно-особистісної орієнтації.

6. Організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, упровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та інноваційних технологій.

У школі розроблені такі напрями роботи методичного кабінету:

- створення умов для індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом постійного забезпечення їх науково-методичною літературою;

- здійснення організаційно-методичної допомоги педагогам у науковій організації праці та розвитку педагогічної творчості;

- організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

- організація та періодичне проведення виставок навчальної літератури, забезпечення педагогічних працівників необхідною інформацією;

- участь в організації та проведенні методичних заходів, саме:

 науково-практичних конференцій, семінарів, педагогічних читань, творчих звітів, виставок; презентація кращого досвіду роботи вчителів школи;

здійснення наставництва, стажування молодих учителів; сприяння участі педагогічних працівників у науково-методичній та дослідно-експериментальній роботі;

- упровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.

     У методичному кабінеті зберігаються відповідні матеріали, а саме:

1. Нормативно-правові документи:

- Конституція України, закони України про освіту, урядові документи з питань освіти, накази та інші інструктивно-нормативні документи Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України, обласного управління освіти; управління освіти і науки Білоцерківської міської ради;

- документи з питань педагогіки та психології;

- положення та інструктивні матеріали з питань організації методичної роботи;

- інформаційні збірники Міністерства освіти й науки, молоді та спорту України, Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

2. Шкільна документація:

- наказ про організацію методичної роботи в поточному навчальному році;

- перспективний план та розділ річного плану роботи школи «Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу. Робота з педагогічними кадрами»;

- план роботи закладу як опорного

- план роботи закладу як лабораторії КОІПОПК

- матеріали захисту структури методичної роботи

- контрольні примірники всієї чинної навчально-методичної документації (навчальні програми);

- графік вивчення стану викладання предметів;

- документація з питань атестації педагогів;

- матеріали роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою.

3. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу:

- документація методичної ради школи (план, протоколи, рішення, довідки);

- документація методичних комісій (окрема папка на кожну методичну комісію): план роботи, протоколи засідань, методичні розробки;

- матеріали діяльності інших методичних підструктур (творчих груп, семінарів-практикумів, проблемних семінарів), творчих звітів учителів;

-  матеріали проведення тижнів педмайстерності;

-  матеріали вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду.

4. Основні навчально-методичні матеріали з навчальних  предметів:

- аналітичні матеріали шкільного моніторингу навчальних предметів;

- матеріали для організації контролю знань;

- матеріали роботи з обдарованими дітьми (план роботи з обдарованими дітьми, результати участі учнів у шкільному, міському, обласному етапах олімпіад і конкурсі захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН, учнівські дослідницькі роботи);

- інформація з навчально-методичного забезпечення кожного предмета;

- анкети, схеми аналізу уроків (картки для аналізу, карти-схеми для самоаналізу);

- методичні розробки вчителів;

- рекомендації для вчителів щодо єдиних вимог до викладання навчальних предметів  та основних напрямів діяльності;

- критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з різних навчальних предметів;

- наказ про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі;

- методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі;

- матеріали проведення шкільних предметних тижнів;

5. Діагностичні матеріали:

- результати діагностики педагогічного колективу (анкетування, діагностика рівня професійних утруднень тощо);

- моніторинг педагогічної діяльності вчителів (анкетування, результати самоаналізу уроків та аналізу уроків своїх колег);

-  матеріали атестації вчителів, роботи з молодими спеціалістами.

6. Матеріали з позакласної роботи:

- комплексна програма розвитку вмховної системи школи;

- орієнтовна тематика наукових учнівських робіт та вимоги до їх оформлення;

- матеріали з організації позакласної роботи з учнями;

- матеріали для роботи з батьками (цільовий проект «Партнерство школи й сім ї»;

- матеріали на допомогу класним керівникам, вихователям груп продовженого дня;

7. Папки з матеріалами засідань педагогічної ради, науково-практичних конференцій, педагогічних читань, семінарів (шкільних міських, обласних).

8. Картотеки:

- статей періодичної преси на педагогічні теми;

- публікацій у фаховій періодиці та методичній літературі

- анотовані каталоги методичних виставок;

- картотека перспективного педагогічного досвіду. 

9. Медіатеки інформатизованих навчальних кабінетів.

10. Узагальнені матеріали з досвіду роботи вчителів.

       У методичному кабінеті обладнані місця для роботи педагогів.

Встановлено автоматизоване робоче місце заступника директора, що відповідає за методичну роботу. Воно складається з системного блоку класу Р-4 та периферійного обладнання в складі лазерного й кольорового принтерів, ксероксу, мультимедійного проектора. Дане АРМ підключене до мережі Інтернет та до локальної мережі закладу, що дозволяє з єднати його з автоматизованими робочими місцями інших заступників, соціального педагога та бібліотечно-інформаційним центром. Доступ до АРМ вільний для всіх відвідувачів методичного кабінету.

   У перспективному плані розвитку закладу заплановано встановлення двох окремих АРМ для вчителів.

    Згідно з рішенням колнгії управління освіти і науки від 29.12.2012 року, заплановано в першому кварталі 2013 року створити корпоративну мережу вчителів (12 кабінетів початкових класів) та апробувати шляхи обміну інформацією з питань методичної роботи безпосередньо на робочих місцях учителів. У разі отримання позитивних результатів такий досвід буде розповсюджений на старшу та середню ланки школи.

Для  сучасної школи потрібні висококваліфіковані вчителі, які постійно шукають і знаходять найбільш ефективні шляхи й засоби вирішення завдань навчання, виховання, розвитку учнів, підготовки їх до життя. Вирішення цих завдань потребує пошуків творчих шляхів удосконалення всіх ділянок методичної роботи, систематичного озброєння вчителів міцними й глибокими знаннями, підвищення ефективності їхньої праці.

    












Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020