Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Концепція1  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

ЗберегтиЗберегти
3. Зміст діяльності лабораторії

Основою для роботи лабораторії є досвід спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м. Ірпеня, Таращанської гімназії "Ерудит”, ліцею м. Славутича та їх використання у навчально-виховному процесі закладів освіти та управлінській діяльності.

Напрям діяльності з інформатизації навчально-виховного процесу передбачає розробку та апробацію методик застосування комп’ютерних засобів навчання в процесі вивчення навчальних предметів відповідно до виду навчальної діяльності. Також буде продовжуватися робота з апробації використання класу інформаційно-комунікаційних технологій та створення медіатеки навчальних занять з метою забезпечення інформаційного супроводу процесу навчання.

Напрям діяльності лабораторії з інформатизації управлінської діяльності є логічним продовженням роботи адміністрації школи з використання створеного у закладі освіти автоматизованого робочого місця директора школи та заступника з навчально-виховної роботи і передбачає визначення інших доцільних для автоматизації напрямів управлінської діяльності з метою розробки власного або апробації існуючого програмного забезпечення. У цьому напрямі діяльності буде здійснюватися розробка механізму складання та використання великих баз даних для створення розгалуженого інформаційного простору закладу освіти.

На основі діючого інформаційно-бібліотечного центру із залученням досвіду ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м. Ірпеня, Таращанської гімназії "Ерудит”, ліцею м. Славутича планується розробити напрями та шляхи прийнятного для загальноосвітнього закладу використання можливостей шкільних медіатек, баз даних та мережі Internet.

Основний зміст діяльності лабораторії:

- модернізація автоматизованого робочого місця директора та заступника директора з навчально-виховної роботи;

- визначення напрямів діяльності керівників школи для доцільного включення в єдиний комплекс автоматизації управління навчальним закладом;

- апробація та розробка рекомендацій щодо впровадження програм для ефективного управління навчально-виховним процесом;

- задоволення інформаційних потреб різних категорій спеціалістів, а також визначення прав, обов’язків та відповідальності між учасниками процесу збору, обробки й подання даних на всіх рівнях;

- розробка науково-методичних основ сучасної системи збору, зберігання й транспортування первинних даних, одержаних із різних джерел; обробки й комплексного аналізу статистичних даних та інформації про якість освіти в навчальному закладі;

- робота шкільного інформаційно-бібліотечного центру; - розробка технологій створення медіатек для проведення навчальних занять та користування ними; - апробація методик використання комп’ютерів для контролю навчальних досягнень учнів; - створення, апробація та використання шкільної бази для дослідження розвитку учнів; розробка комп’ютерної програми для зручного користування єдиною базою даних про навчально-виховний процес; - розробка навчальної програми для користувачів ресурсами інформаційно-бібліотечного центру; - апробація методів використання можливостей медіатеки та мережі Internet у пошуку інформації; - апробація методів дистанційного навчання учнів та вчителів; - навчання педпрацівників області та керівників закладів освіти з питань інформатизації навчально-виховного процесу та управлінської діяльності.


4. Навчально-методичне забезпечення

          Робота лабораторії спрямовується на розробку навчально-методичного забезпечення таких структурних одиниць: - автоматизоване робоче місце директора та його заступників; - інформаційно-бібліотечний центр; - клас інформаційно-комунікаційних технологій; - редакційно-видавничий відділ. Розробка навчально-методичного забезпечення передбачає вирішення таких питань функціонування лабораторії: обґрунтування типового набору прикладних програм комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів; розробка напрямів та методик застосування комп’ютерної техніки для реалізації навчальних планів; раціональне використання комп’ютерного класу та класу інформаційно-комунікаційних технологій.


5. Науково-методичне забезпечення

Діяльність лабораторії спрямована на науково-методичне забезпечення процесу підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів у курсовий період (проведення практики, навчальних занять для слухачів курсів) та міжкурсовий періоди (проведення науково-методичних, науково-практичних семінарів, конференцій тощо). Підвищення кваліфікації педагогів спрямовано на відпрацювання вмінь: - користувача автоматизованого робочого місця керівника закладу освіти; - розробки змісту та методик використання спеціальних програмних продуктів для проведення діагностичного й підсумкового тестування учнів; - використання прикладних програмних продуктів та електронних підручників у освітньому процесі; - використання в освітній практиці мультимедійного забезпечення, власних навчальних електронних матеріалів та інформації із мережі Інтернет.

6. Кадрове забезпечення

Наукову лабораторію інституту очолює завідуючий. До складу наукової лабораторії інституту, крім завідуючого, входять методисти. До участі в роботі наукової лабораторії інституту можуть бути запрошені наукові працівники інших вищих навчальних закладів / установ освіти та позаштатні співробітники із числа педагогічних працівників, в тому числі – наукові співробітники інститутів АПН України (за згодою). – Для організації та здійснення науково-методичної та дослідно-експериментальної, пошукової роботи педагогів та учнів у закладі освіти, на базі якого функціонує наукова лабораторія інституту, створюються науково-методичні об’єднання, творчі групи тощо. Для забезпечення наукового рівня вирішення проблем діяльності лабораторії призначаються наукові консультанти, які: – здійснюють науково-методичний супровід діяльності такого об’єднання; – систематично консультують педагогів з питань інформатизації управлінської діяльності, застосування інформаційних технологій в навчально-виховному процесі; – сприяють систематизації та узагальненню практичного досвіду науково-методичної та дослідно-експериментальної роботи педагогів-експериментаторів.

7. Матеріально-технічне забезпечення

Організаційно-методичною умовою діяльності наукової лабораторії є наявність комп’ютерного оснащення із відповідною периферією, мережі Internet із швидкісним необмеженим доступом та сучасного програмного забезпечення. Іншими складовими матеріально-технічної бази лабораторії мають бути: прикладне програмне забезпечення управлінської діяльності керівників закладу освіти та різних напрямів навчально-виховного процесу; бази даних з напрямів, що апробуються та досліджуються; шкільна мережа; приміщення для роботи інформаційно-бібліотечного центру, класи інформаційно-комунікаційних технологій навчання, технологічний відділ, лекційна зала.














Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020