Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Інформац_список  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

ЗберегтиЗберегти

 

На допомогу бібліотекарю-початківцю

( Інформаційно-рекомендаційний  список джерел)

1.     Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги і правила складання // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 21-22.

Нові правила бібліографічного опису та бібліографічного запису джерел інформації, прийняті  координаційною радою і передані на апробацію до великих бібліотек країни. Правила розроблені згідно з використанням в бібліотечній роботі нових носіїв інформації та новітніх інформаційних технологій. В них є опис як книг, газет та журналів так і CD-дисків, відео- аудіо- та DVD-дисків тощо.

2.     Дубова Л. Методика  викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі: Методичні поради щодо систематизації літератури // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 20.

Поради бібліотекарю  щодо складання систематичних каталогів та картотек для педагогів згідно «Таблиць бібліотечно-бібліографічної класифікації»

 

3.     Зайцева Т. Простір, в якому легко орієнтуватися : Методичні поради щодо організації виставочної роботи // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 18, вересень.

Книжкова виставка – одна з найпотужніших форм пропаганди джерел інформації , яка сприймається читачем як візуально так і інформаційно. Вона може допомогти  читачеві в виборі  джерела інформації. Оформлення виставки – нелегкий процес. Бібліотекар має знати правила виставкового іміджу. В статті Т. Зайцевої – методичні поради щодо організації виставки, їх форм, тематики  тощо.

 

4.     Гари Н. Хартзелл.  Повышение  авторитета библиотекаря // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 15-16.

Авторитет бібліотекаря  - основа успішної роботи бібліотеки школи. Бібліотечний працівник має показати свою компетентність в роботі, знанні програмних  матеріалів з усіх предметів, уміння допомогти учневі-читачу, та вчителю в будь-якій ситуації. Стаття  допоможе кожному бібліотечному працівнику подолати негаразди в своїй роботі, стати необхідною особою в шкільному колективі.

 

5.     Руишина Т. Библиотечная режиссура: Методика масових мероприятий. // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 15-16.

6.     Технології масової роботи шкільної бібліотеки // Шкільна бібліотека. - № 11. – С.38-40.

Масова робота бібліотеки – це яскрава і корисна пропаганда  інформації. Вона допомагає прорекламувати ту чи іншу книгу, журнал , тощо великій кількості читачів одночасно. Тому вміла підготовка та проведення масових заходів – більша половина успіху бібліотекаря в пропаганді інформації. В статті дається методика розробки та проведення масових заходів вивчення та пропаганди джерел інформації.

 

7.     Лобанівська І. Бібліотечні каталоги і картотеки : Організація каталогів // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 7.

8.     Лобанівська І. Бібліотечні каталоги і картотеки : Наукова організація праці  та нормування часу // Шкільна бібліотека – плюс. – 2004. - № 5.

В статтях  наукового співробітника Державної педагогічної бібліотеки ім.. В. Сухомлинського – рекомендації щодо створення картотек і каталогів у бібліотеці та витрата часу на роботу з нею. Це допоможе бібліотекарю планувати свій робочий день і виділяти час на роботу з каталогами  і картотеками.

 

9.     Матвійчик О. Інформаційно-бібліографічне обслуговування читачів  шкільної бібліотеки // Шкільна бібліотека. – 2005.  - № 11. – С. 33-37.

Інформаційно-бібліографічне обслуговування читачів у бібліотеці – це основа  якісної та цікавої роботи, можливість забезпечити інтереси  користувачів, задовольнити їх інформаційні потреби. Вміло налагоджена система індивідуального , групового, масового інформування – запорука якісної роботи бібліотеки. В статті – основні види інформаційно-бібліографічних посібників та м методика їх створення.

 

10.  Організація довідково-пошукового апарату у шкільній бібліотеці //  Шкільна бібліотека. - № 11. – С.42 - 45.

Довідково-пошуковий апарат бібліотеки – помічник як бібліотекаря так і користувача в пошуку потрібної інформації. Це картотеки – тематичні  та систематичні -, каталоги – алфавітний, систематичний, тематичний, назв тощо, система довідників та енциклопедичних видань. Як правильно сформувати такий апарат в бібліотеці – творчість кожного бібліотекаря, який має вивчити інтереси та запити своїх користувачів. А  методика їх  організації – дивіться  в  запропонованій в статті.

 

11. Бібліотечному фахівцю: Сайт методичної допомоги шкільному бібліотекарю Державної науково-педагогічної бібліотеки ім.. В. Сухомлинського // http://nplu.kiev.ua/uk/profy/official/order.htm

Створений сайт в глобальній мережі Інтернет оперативно інформує бібліотечних працівників про нове в бібліотечній та бібліографічній науці, положення та інструкції,  урядові документи  , міністерські накази та розпорядження, що стосуються шкільних бібліотек. Сайт корисний всім  тим, хто хоче йти в ногу з бібліотечною наукою.

 

         Поданий вище інформаційно-рекомендаційний список джерел інформації допоможе вам, шановні бібліотекарі, підвищити свою професійну майстерність, виконувати свої посадові обов’язки згідно нормативів і положень. Бажаю  вам успіху!

 

ЗАВІДУЮЧА БІБЛІОТЕЧНО-ІНОРМАЦІЙНИМ

ЦЕНТРОМ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ СЗОШ №12                     Н.В. ЛИТВИН    












Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020