Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 План роботи  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

ЗберегтиЗберегти

КОМПОНЕНТИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ



Питання дослідження:
комплексне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

Завдання:
  • розроблення та впровадження моделі Інтранет середовища закладу освіти та напрямів його входження до єдиного інформаційно-навчального середовища системи освіти Київської області;
  • створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів;
  • розроблення та апробація застосування інформаційних засобів для розвитку практичних умінь учнів;
  • підготовка педагогічних працівників до використання ресурсів інформаційно-освітнього середовища закладу освіти та системи освіти регіону;
  • навчання педагогічних працівників використанню ресурсів середовища Веб-2.0 у навчальному процесі;
  • реалізація проекту «1 учень – 1 комп’ютер»;
  • використання інформаційних технологій у позанавчальній діяльності освітнього закладу;
  • забезпечення вільного доступу всіх учасників навчально-виховного процесу до світових інформаційних ресурсів;
  • апробація дистанційного навчання учнів.
Засоби реалізації:
  • системне застосування предметно-інформаційних ресурсів Інтранет середовища освітнього закладу;
  • підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у сфері проектних, розвивальних, дослідницьких методів навчання із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
  • участь педагогічних та керівних кадрів школи у дистанційному навчанні з питань використання соціальних сервісів і ресурсів середовища Web-2.0Я;
  • участь у щорічному обласному конкурсі-захисті Web-сайтів відділів/управлінь освіти, районних (міських) методичних кабінетів та навчальних закладів;
  • участь педагогічних працівників школи у роботі творчої групи КОІПОПК зі створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів;
робота постійнодіючих консультпунктів з питань:
– «Застосування теорій множинного інтелекту в особистісно-орієнтованому навчанні з використанням ІКТ у школі І ступеня»;
– «Ефективність використання електронних підручників у процесі вивчення зарубіжної літератури»;
– «Застосування інформаційних технологій на уроках хімії»;
створення творчих груп з питань:
- «Створення та підтримка шкільного веб-сайту»;
– «Оптимальні шляхи використання інформаційних технологій на базі предметних кабінетів природничо-математичного циклу»;
– «Використання інноваційних педагогічних технологій у роботі шкільного НТУ».
– «Використання можливостей інформатизованого предметного кабінету на уроках української мови та літератури»;
– «Використання методу проектів на уроках суспільствознавчих дисциплін та біології в умовах інформатизованого предметного кабінету»;
– «Використання проектних технологій для формування життєвих компетентностей учнів у процесі вивчення інформатики»;
– «Реалізація освітніх завдань школи І ступеня через використання інноваційних технологій»;
– «Організація та проведення державної підсумкової атестації з інформатики у формі захисту творчих робіт»;
– «Формування історичних компетентностей через використання методу проектів у роботі із старшокласниками»;
  • створення інноваційного навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер»;
  • розроблення навчально-методичного забезпечення для роботи в навчальному середовищі «1 учень – 1 комп’ютер»;
  • запуск в експлуатацію шкільних нетбуків та обладнання навчальних кабінетівWi-Fi точками;
  • інформування батьків, громадськості про хід та результати реалізації проекту «1 учень – 1 комп’ютер» шляхом висвітлення відповідної інформації на сайті навчального закладу, у засобах масової інформації;
  • системне застосування інформаційних технологій у роботі вчителів початкових класів;
  • розроблення мультимедійного супроводу уроків з використанням результатів проектної діяльності учнів;
  • апробація електронних засобів навчального призначення та навчальної літератури;
  • продовження навчання педагогічних працівників закладів освіти області за програмою Інтел Навчання для майбутнього;
  • участь у міжнародних та регіональних міжнародних та регіональних Айорн-вікі проектах.
Очікувані результати:
  • підготовка групи вчителів школи до роботи у викладацьких спільнотах на базі мережевих сервісів і ресурсів середовища Web-2.0;
  • підготовка рекомендацій щодо створення програмних засобів навчального призначення (ПЗНП) для роботи в інформатизованих предметних кабінетах;
  • розроблення авторських ПЗНП для застосування у процесі вивченні навчальних предметів на базі інформатизованого предметного кабінету: образотворчого мистецтва, історії, інформатики, географії, фізики, музики, біології, української мови та літератури, зарубіжної літератури, захисту Вітчизни, технічної праці, основ здоров’я;
  • проведення навчальних занять для слухачів курсів КОІПОПК з питань організації навчально-виховного процесу в умовах інформатизованих предметних кабінетів;
  • продовження програми експерименту "Intel® Навчання для майбутнього” для вчителів області;
  • проведення навчання педагогічних працівників закладу освіти щодо користування локальною мережею школи;
  • створення навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер» для учнів першого класу;
  • використання педагогічними працівниками і школярами змістового наповнення навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер»;
  • забезпечення доступу школярів та вчителів навчальних закладів до сучасних освітніх ресурсів та розробок у сфері інформаційних технологій;
  • створення оптимальної технічної бази для інформатизації музейної роботи в загальноосвітньому закладі;
  • використання педагогічними працівниками та учнями початкової і профільної школи пошукових і дослідницьких методів навчання, електронних навчально-методичних комплексів;
  • видання науково-методичного посібника «Cтворення інформаційно-навчального середовища освітнього закладу».











Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020