Білоцерківська спеціалізована  школа І - ІІІ ст. №12
з поглибленим вивченням інформаційних технологій
Білоцерківської міської ради Київської області
09108, м. Біла Церква, б-р Княгині Ольги, 11
т/ф 0(4563)86545  E-mail bcschool12_@ukr.net

Вітаю Вас Гість
 Концепція діяльності  ВихідРеєстраціяВхід
ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти

Меню сайту


Національнв дитяча гаряча лініяНаціональнв дитяча гаряча лінія









Форма входа


Календарь
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Поиск

ЗберегтиЗберегти



1. Вступ

Розвиток системи освіти в Україні визначається Конституцією України, Національною доктриною розвитку освіти, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, відповідно до яких одним із головних завдань є відродження та розбудова національної системи освіти та виведення її на світовий рівень.

Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, держави, впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Сучасне суспільство переходить до постіндустріальної доби, в якій цивілізація стане інформаційною. Проблема активного використання інформаційних та комунікаційних технологій стає все актуальнішою. Максимально повному вирішенню цієї проблеми сприяють доцільні методики оптимального використання сучасних інформаційних засобів навчання, які мають бути розроблені та апробовані у спеціалізованому закладі освіти, в якому створені відповідні матеріально-технічні умови, є необхідне науково-методичне та кадрове забезпечення.

Актуальність проблеми впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність та освітній процес зумовлена такими суперечностями:

- між підвищенням вимог до якості професійної діяльності освітян у галузі інформаційних технологій і непідготовленістю педагогічних кадрів;

- між існуючими теоретичними передумовами інформатизації освіти і недостатньою розробленістю науково-методичних і практичних аспектів підвищення кваліфікації педагогів із проблеми інформаційних технологій навчання та інформатизації управління закладом освіти.

В основу Концепції покладено системний підхід, спрямований на розв’язання проблеми створення, розвитку та використання інформаційних та комунікаційних технологій у закладі освіти.

Лабораторія з питань інформатизації загальноосвітнього закладу створена на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, що знаходиться у комунальній власності м. Білої Церкви. Лабораторія є структурним підрозділом Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Інформатизація управлінської діяльності спрямована на автоматизацію робіт, створення єдиного інформаційного освітнього простору закладу освіти, оперативне одержання необхідної інформації, ефективне використання комп’ютерної та телекомунікаційної техніки, що має на меті досягнення ефективного управління якістю педагогічного процесу.

Створення єдиного інформаційного освітнього простору ґрунтується на таких принципах інформації, як:

· інформаційна й аналітична відкритість;

· прогнозування;

· гнучкість управління;

· оптимальність функціонування закладу в системі освіти;

· відокремленість функцій управління.

Використання нових інформаційних технологій у процесі управління якістю освітнього процесу передбачає реалізацію такого комплексу педагогічних умов:

1) використання педагогічних й андрагогічних закономірностей і принципів в процесі навчання школярів та підвищення кваліфікації педагогів з проблеми сучасних інформаційних технологій;

2) мотивування діяльності педагогів щодо використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі;

3) наявність єдиного інформаційного освітнього простору, що динамічно розвивається, в закладі освіти.

2. Мета та завдання діяльності наукової лабораторії

Мета діяльності лабораторії: розробка, апробація та впровадження сучасних інформаційних та комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та в управлінській діяльності загальноосвітнього закладу.

На реалізацію визначеної мети спрямовані основні завдання діяльності лабораторії:

- забезпечення застосування інформаційних технологій в навчально-виховному процесі та управлінській діяльності закладу освіти;

- створення єдиного інформаційного простору закладу освіти з подальшою інтеграцією його в систему відкритої освіти;

- розробка технологій застосування окремих складових інформатизації управління загальноосвітнім навчальним закладом та механізму створення і користування базами даних;

- забезпечення мультимедійного супроводу навчальних занять на основі використання ресурсів шкільного інформаційно-бібліотечного центру (відео-, медіатека, мережа Інтернет).

Основними очікуваними результатами вирішення цих завдань є:

- автоматизація типових операцій;

- впорядкування інформаційного обміну баз даних;

- автоматизація збору даних і статистичних звітів, що періодично формуються за визначеними формами;

- можливість надання в оперативному режимі аналітичним службам, керівникам та іншим суб’єктам педагогічного процесу інформації про стан і тенденції розвитку того або іншого напряму діяльності для прогнозування та прийняття управлінського рішення;

- формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану й динаміки розвитку закладу освіти;

- поширення методики роботи класу інформаційно-комунікаційних технологій як одного із сучасних напрямів інформатизації навчального процесу.












Освітній портал

  Архив записей



Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні посилання

  • Моє місто
  • Освітні ресурси
  • Для учнів
  • Для вчителів




  • ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
    Copyright MyCorp © 2020